قوانین بازی فوتبال

ساخت وبلاگ

این مسابقه توسط داور کنترل می شود که قوانین بازی را اجرا می کند و داور اول تنها داوری است که به دلیل تداخل از خارج از زمین می تواند مسابقه را به طور قانونی کنار بگذارد. این داور به کمک داور دومی که به طور معمول خطوط دروازه را زیر نظر می گیرد یا با تماس روی خطا یا بازی به داور اصلی کمک می کند.

یووین

تصمیماتی که داوران می گیرند قطعی هستند و فقط درصورت تغییر داورها قابل تغییر هستند که بازی دوباره شروع نشده است. [17] یک داور سوم و یک وقت نگهدار نیز وجود دارد که تجهیزات لازم را برای ثبت پرونده خطاهای بازی در اختیار آنها قرار می دهد. در صورت آسیب دیدگی به داور دوم ، داور سوم جایگزین داور دوم خواهد شد. [18]

زمینه

یک رشته فوتسال
این مزرعه از چوب یا مواد مصنوعی یا سطح مشابهی تشکیل شده است ، اگرچه ممکن است از هر نوع ماده صاف ، صاف و غیر ساینده استفاده شود. طول این میدان در بازه 38-42 متر (125–138 فوت) و عرض در محدوده 20–25 متر (66–82 فوت) در مسابقات بین المللی است. برای سایر مسابقات ، طول آن می تواند 25–42 متر (82–138 فوت) باشد ، در حالی که عرض می تواند 16–25 متر (52–82 فوت) باشد ، تا زمانی که طول خطوط مرزی طولانی تر (خطوط لمسی) بیشتر از مرزهای کوتاهتر در محل قرارگیری اهداف (خطوط گل) (زمین های بسکتبال 28 متر of 15 متر (92 فوت × 49 فوت) قابل استفاده است). زمین "استاندارد" برای یک بین المللی 40 متر × 20 متر (131 فوت × 66 فوت) است (به اندازه یک زمین هندبال). [19] ارتفاع سقف باید حداقل 4 متر (13 فوت) باشد.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت: 13:46

بازی دونفره
منطقه سرویس در بازی دونفره

علاوه بر بازی بین بازیکنان ، جفت ها ممکن است تنیس روی میز نیز بازی کنند. تک و دو نفره هر دو در مسابقات بین المللی بازی می شوند ، از جمله بازی های المپیک از سال 1988 و بازی های مشترک المنافع از سال 2002. [45] در سال 2005 ، ITTF اعلام کرد که تنیس روی میز دونفره فقط به عنوان بخشی از مسابقات تیمی در بازی های المپیک 2008 مطرح شده است. در دونفره ، تمام قوانین بازی منفرد به جز موارد زیر اعمال می شود.

یووین

سرویس
خطی که در امتداد محور بلند جدول برای ایجاد زمین های دوتایی نقاشی شده ، جدول را دو نیم می کند. تنها هدف این خط تسهیل قانون سرویس دو برابر است ، بدین معنی که سرویس باید از "جعبه" سمت راست منشأ بگیرد به گونه ای که اولین پرش سرویس در جعبه دست راست یک بار پرش کند و سپس باید حداقل یک بار گزاف گویی کند در جعبه سمت راست طرف مقابل (جعبه سمت چپ برای سرور) ، یا جفت دریافت کننده یک امتیاز کسب می کند. [37]

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 15:55

فرود آمدن
در یک پاس غلتیدن ، پیاده شدن یا خرک ، فرود مرحله آخر ، پس از برخاستن و پرواز است [35] این یک مهارت حیاتی از نظر اجرا در امتیازات مسابقه ، عملکرد عمومی و وقوع آسیب است. بدون مقدار لازم اتلاف انرژی در هنگام ضربه ، خطر حفظ آسیب در حین سانترال افزایش می یابد. این آسیب ها معمولاً در اندام تحتانی مانند ضایعات غضروف ، پارگی رباط ها و کوفتگی / شکستگی استخوان رخ می دهد. [36] برای جلوگیری از چنین آسیب هایی و دریافت نمره عملکرد بالا ، ژیمناست باید از روش مناسب استفاده کند. "مرحله بعدی برخورد زمینی یا برخورد ضربه باید با استفاده از یک فرود مضاعف ایمن ، زیبایی شناسانه و کاملاً اجرا شده حاصل شود." درجه خم شدن. 

یووین

یک مرحله پرواز بالاتر منجر به یک نیروی واکنش زمینی عمودی بالاتر می شود. نیروی عکس العمل عمودی نشان دهنده یک نیروی خارجی است که ژیمناست ها باید با نیروی عضلانی خود بر آن غلبه کنند و بر حرکت و حرکت زاویه ای ژیمناست ها تأثیر می گذارد. متغیر مهم دیگری که بر حرکت شیب زاویه ای و خطی تأثیر می گذارد ، مدت زمان فرود است. ژیمناست ها می توانند با افزایش زمان انجام شده برای فرود ، نیروی ضربه را کاهش دهند. ژیمناست ها می توانند با افزایش دامنه مفصل ران ، زانو و مچ پا به این مهم دست پیدا کنند. 
دستگاه و رویدادهای سابق
طناب نوردی
مقاله اصلی: طناب نوردی
به طور کلی ، رقیبان از طناب الیاف طبیعی 6 متر (6.1 متر = 20 فوت در آمریکا) یا 8 متر (7.6 متر = 25 فوت در آمریکا) ، از طناب فیبر طبیعی قطر 38 میلی متر (1.5 اینچ) ، از موقعیت نشسته در صعود کردند کف و فقط با استفاده از دست و بازو لگد زدن به پاها به نوعی "تراید" به طور معمول مجاز بود. بسیاری از ژیمناست ها می توانند این کار را در حالت گره ای یا پایک انجام دهند ، که کمک حاصل از پاها را از بین می برد ، اگرچه این کار را با پاها نیز می توان انجام داد.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 16:51

داوران ممکن است یک پرتاب ویژه به یک تیم اعطا کنند. این اتفاق معمولاً پس از اتفاقات خاصی مانند گلزنی ، توپهای خارج از زمین ، گردش مالی و تایم اوت رخ می دهد. همه این پرتاب های ویژه برای بدست آوردن موقعیت خاص به پرتابگر نیاز دارند و موقعیت های سایر بازیکنان را محدود می کنند. گاهی اوقات اعدام باید منتظر سوت داور باشد.

یووین

دور انداختن
یک دور انداختن از مرکز دادگاه انجام می شود. پرتابگر باید خط وسط را با یک پا لمس کند و سایر بازیکنان تهاجمی باید در نیمه خود بمانند تا داور بازی را دوباره شروع کند. بازیکنان مدافع باید حداقل سه متر از پرتابگر فاصله داشته باشند تا توپ از دست او خارج شود. در ابتدای هر دوره و پس از به ثمر رساندن گل از سوی تیم مقابل ، یک دور انداختن اتفاق می افتد. باید توسط داوران پاک شود.
هندبال مدرن مفهوم "پرتاب سریع" را ارائه داد. به محض اینکه تیم اجرا کننده شرایط خود را برآورده کند ، بلافاصله بازی توسط داوران دوباره شروع می شود. بسیاری از تیم ها قبل از اینکه حریف فرصت ایجاد خط دفاعی پایدار را بدست آورد ، از این قانون استفاده می کنند تا گل های آسانی به ثمر برسانند.
پرتاب کردن
تیمی که آخرین بار توپ را لمس نکرده است ، هنگامی که توپ از خط کناری عبور می کند یا سقف را لمس می کند ، یک ضربه به او تعلق می گیرد. اگر توپ از خط دروازه بیرونی عبور کند ، فقط درصورتیکه بازیکنان مدافع زمین توپ را لمس کرده باشند ، یک ضربه ارسال می شود. برای اعدام نیاز است که پرتاب کننده یک پا را در نزدیکترین خط بیرونی به علت قرار دهد. تمام بازیکنان مدافع باید سه متر (9.8 فوت) فاصله داشته باشند. با این حال ، آنها مجاز به ایستادن بلافاصله در خارج از منطقه هدف خود هستند حتی اگر فاصله کمتر از سه متر باشد.
پرتاب دروازه بان
اگر توپ بدون تداخل تیم مدافع یا از سمت راست توسط دروازه بان تیم مدافع منحرف شود ، یا وقتی تیم مهاجم منطقه D را نقض کند ، همانطور که در بالا توضیح داده شد ، یک پرتاب دروازه بان به تیم مدافع تعلق می گیرد. این شایع ترین گردش مالی است. دروازه بان بازی را با پرتاب از هر نقطه درون محوطه دروازه از سر می گیرد.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1399 ساعت: 16:05

از فناوری خط گل برای اندازه گیری اینکه آیا کل توپ از خط دروازه عبور کرده استفاده می شود و بدین ترتیب تعیین می شود که گلی به ثمر رسیده یا خیر. این امر برای جلوگیری از بحث و جدال وارد شده است. داوران دستیار ویدئو (VAR) نیز به طور فزاینده ای در مسابقات سطح بالا معرفی شده اند تا از طریق بازپخش های ویدئویی به مسئولان کمک کنند تا اشتباهات واضح و آشکار را اصلاح کنند. چهار تماس وجود دارد که می تواند بررسی شود: هویت اشتباه در اعطای کارت قرمز یا زرد ، گل ها و اینکه آیا در هنگام ایجاد تخلف تخلفی وجود داشته است ، تصمیمات مستقیم کارت قرمز و مجازات ها. 

یووین

توپ
مقاله اصلی: توپ (فوتبال اتحادیه)
این توپ کروی است و دور آن بین 68 تا 70 سانتی متر (27 تا 28 اینچ) ، وزنی در محدوده 410 تا 450 گرم (14 تا 16 اونس) و فشار بین 0.6 تا 1.1 جو استاندارد (8.5 و 15.6) است. پوند در اینچ مربع) در سطح دریا. در گذشته این توپ از صفحات چرمی دوخته شده به هم تشکیل شده بود ، و دارای یک مثانه لاتکس برای فشار دادن بود اما توپهای مدرن در تمام سطوح بازی اکنون مصنوعی هستند. 

گام صدا
مقاله اصلی: زمین فوتبال

اندازه گیری های گام استاندارد (مشاهده نسخه Imperial)
همانطور که قوانین در انگلیس تدوین شد و در ابتدا فقط توسط چهار انجمن فوتبال انگلیس در IFAB اجرا می شد ، ابعاد استاندارد زمین فوتبال در ابتدا در واحدهای سلطنتی بیان می شد. این قوانین اکنون ابعادی را با معادلهای تقریبی متریک بیان می کنند (به دنبال واحدهای سنتی در پرانتز) ، اگرچه استفاده از واحدهای سلطنتی در کشورهای انگلیسی زبان با سابقه اندازه گیری نسبتاً اخیر (یا فقط معیارهای جزئی) مانند انگلیس همچنان محبوب است. 

طول زمین ، یا زمین ، برای مسابقات بین المللی بزرگسالان در محدوده 100-110 متر (110–120 سال) و عرض در محدوده 64–75 متر (70–80 سال) است. زمینه های مسابقات غیر بین المللی ممکن است 90-120 متر (100-130 سال) طول و 45-90 متر (50-100 سال) عرض باشد ، به شرطی که زمین مربع نشود. در سال 2008 ، IFAB در ابتدا اندازه ثابت 105 متر (115 سال) و 68 متر (74 سال) عرض را به عنوان ابعاد زمین استاندارد برای مسابقات بین المللی تصویب کرد ؛ [88] با این حال ، این تصمیم بعداً متوقف شد و هرگز در واقع اجرا شده است.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 162 تاريخ : شنبه 24 آبان 1399 ساعت: 16:01

سر تمرین ها
هدینگ یک قسمت اساسی از بازی موفق فوتبال است. تقریباً 20 درصد گل ها از ضربات سر به ثمر می رسد. آ
بازیکن باید قادر به پاس دادن ، شوت کردن ، پاک کردن و حتی کنترل توپ با استفاده از سر خود ، از حالت ایستاده ، پرش یا شیرجه باشد
موقعیت به عنوان مثال ، یک مدافع میانی باید توانایی تمیزکاری مناسب در حین توانایی حرکت را داشته باشد
جلو و با ضربه سر از روی کرنر به گل برسید. بازیکنان جوان تر تشویق می شوند که با استفاده از یک توپ به اندازه صحیح و سبک و صاف ، توپ را زود شروع به ضربه زدن به توپ کنند تا از خطر آسیب دیدگی سر استفاده شود. برخی از بازیکنان جوان ممکن است ترس داشته باشند

یووین
از ترس آسیب رساندن به خود ، توپ را به سر بکشند. مربی باید با استفاده از مقدماتی که با دقت انتخاب شده است ، این ترس را برطرف کند
شیوه ها و تشویق های زیاد
در واقع ، شجاعت عامل اصلی در عنوان بندی است. "قرار دادن سر در جایی که درد می گیرد" عبارتی است که اغلب به کار رفته است. خوب
به عنوان مثال می توان به سر شیرجه اشاره کرد که اگرچه دیدنی است ، اما ممکن است بازیکن را در معرض آسیب قرار دهد ، اما یکی از مهمترین موارد
رضایت بخشیدن به اهداف گلزنی. به همین ترتیب ، حمله به توپ یک تکنیک مهم است. از ترس ، بازیکنان جوان ممکن است
وقتی هدف حمله قاطعانه به توپ است ، چشمهای خود را ببندید و اجازه دهید توپ به سر آنها ضربه بزند. دو مورد مهم وجود دارد
جنبه های روش خوب عنوان.
تماس دقیق با توپ
تماس با توپ همیشه باید با پیشانی انجام شود. هر از گاهی بازیکن ممکن است از قسمت بالای آن استفاده کند
سر را بزنید تا توپ را از روی یک پاس پرواز طولانی یا یک ضربه دور بزنید. چشم ها باید تا زمان ضربه باز و بر روی آنها قرار بگیرند
توپ ، و بدن در یک خط قرار گرفته است. برای هدایت توپ به سمت پایین ، پیشانی باید با نیمه بالایی تماس پیدا کند
توپ. از کنار پیشانی می توان به هدرها و از وسط برای هدرهای مستقیم مستقیم تر نگاه کرد. در یک
موقعیت ثابت ، قدرت از پاها ، پشت و گردن ناشی می شود. بازیکن به عقب سنگ می زند و بدن آنها را هل می دهد
جلو برای دیدار با توپ.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 22 آبان 1399 ساعت: 21:57

آمادگی ورزشکار
بازیکن مبتدی قادر به زدن ضربه در جهت کلی هدف است ، اما بدون هیچ ثبات و قدرت. آنها
معمولاً توپ را با انگشت پا یا به طرز ناخوشایند با داخل پا لگد بزنید. بازیکن ممکن است قبل از آن سرعت خود را کم کند یا متوقف شود
تلاش برای شلیک کردن و شلیک توپی که از بدن عبور می کند بسیار دشوار است.
بازیکن میانی نسبت به شوت زدن نگرش مثبتی دارد و قادر به تیراندازی با درجه معقولی است
دقت. این بازیکن قادر به شلیک با بالای پا (instep) برای تولید نیرو است. بازیکن گاهی اوقات
با یک توپ نورد با موفقیت ارتباط برقرار کنید اما یاد گرفته است که با کنترل توپ قبل از شوت ، موفقیت را افزایش دهد.

یووین
بازیکن همچنان تحت فشار خونسردی و اثر بخشی خود را از دست می دهد و مهارت پیشرفته مهارت را ندارد
با شلیک توپ از هوا.
آموزش تیراندازی
1. هنگام شلیک ، کمی از کنار به توپ نزدیک شوید ، نه مستقیم. این اجازه می دهد تا پا بیشتر شود
ضربه طبیعی و م onثر به توپ.
2. پای بدون لگد را در کنار توپ قرار دهید.
3- پای لگد زن را با زانوی خم شده به عقب بچرخانید.
4. چشم خود را به توپ و سر ثابت نگه دارید.
5. پا را با زانو به سمت پایین بچرخانید.
6. پا زدن همزمان با صاف شدن زانو توپ را دنبال می کند.
راهنمای مربیگری فوتبال ویژه المپیک ایجاد شده: فوریه 2004
آموزش مهارت های فوتبال
تیراندازی کردن
77
با پا زدن ، توپ را در گوشه تور هدایت می کند که در آن پا و ساق پا باشد
خاطر نشان.
نکات مربیگری
بیشتر گلها از کنار دروازه به ثمر می رسند ، زیرا از وسط معمولاً به خوبی دفاع می شود. بنابراین ، این است
سودمند تر برای آموزش بازیکنان به شلیک در یک زاویه.
مهم است که تیراندازی را در اهداف اندازه مناسب انجام دهید.
برای یک دروازه بان دشوار است که یک ضربه کم را ذخیره کند. هنگامی که یک توپ در هوا است ، دروازه بان می تواند پرواز را انتخاب کند
توپ.
ضربات کم را نیز می توان با زدن دست اندازهای زمین منحرف کرد یا تغییر جهت داد.
همیشه هنگام شلیک از یک زاویه به سمت پست دور هدف بگیرید. این شانس یک فرصت ثانویه را افزایش می دهد.
هنگام شلیک ، دقت از قدرت مهمتر است.
برای شلیک کم ، ضربه زدن به توپ با بندهای کفش م effectiveثر است.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 18:26

ارزیابی مهارت های ورزشکاران فوتبال
نمودار ارزیابی مهارت های ورزشی روشی سیستماتیک است که در تعیین توانایی مهارت یک ورزشکار مفید است.
کارت ارزیابی مهارت های فوتبال برای کمک به مربیان در تعیین سطح توانایی ورزشکاران قبل از شروع کار آنها طراحی شده است
مشارکت. مربیان به چند دلیل این ارزیابی را ابزاری مفید می دانند.

یووین
1. به مربی کمک کنید تا با ورزشکار در کدام رویدادها شرکت کند.
2. زمینه های آموزش اولیه ورزشکار را ایجاد کنید. 3- به مربیان کمک کنید تا در تیمهای تمرینی ، ورزشکاران با توانایی مشابه را گروه بندی کنند. 4- پیشرفت ورزشکار را اندازه بگیرید. 5- به تعیین برنامه تمرینی روزانه ورزشکاران کمک کنید. قبل از انجام ارزیابی ، مربیان هنگام مشاهده ورزشکار باید تجزیه و تحلیل زیر را انجام دهند.
با هر یک از وظایف ذکر شده در زیر مهارت های اصلی آشنا شوید. از هر کار یک تصویر بصری دقیق داشته باشید. مشاهده کرده اید که یک مجری ماهر در حال اجرای مهارت است.
هنگام اجرای ارزیابی ، مربیان فرصت بهتری برای گرفتن بهترین تجزیه و تحلیل از خود دارند
ورزشکاران همیشه با توضیح مهارتی که دوست دارید مشاهده کنید شروع کنید. در صورت امکان ، مهارت را به نمایش بگذارید.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت: 16:51

بازی 13
بازی 4v4 یا 8v8 + 2 بازیکن شناور
سازمان:
- 2 تیم 8 نفره + 2 بازیکن شناور خنثی (دروازه بان ها)
- زمین به 2 منطقه (A + B) با 4 گل کوچک در گوشه ها تقسیم می شود

یووین
روش:
- بازی 4v4 در هر منطقه (1 یا 2 لمس توپ). بی طرف
پخش کننده شناور فقط با 1 لمس می تواند بازی کند
- یک تیم هر بار که 6 پاس متوالی را پشت سر می گذارد 1 امتیاز کسب می کند
(بدون احتساب پاسهای بازیکن شناور)
- سپس 8v8 را با استفاده از کل منطقه بازی کنید. بازیکنان شناور بی طرف هر کدام
در یک منطقه بمانید
- 1 امتیاز پس از 10 پاس
گونه:
- با اهداف کوچک بازی کنید
- پس از 6 پاس ممکن است در یکی از 4 گل کوچک یک گل به ثمر برسد
- هر تیم از 2 گل دفاع می کند و به 2Game 14 دیگر حمله می کند
بازی 4v4 یا 3v3 + دروازه بان
سازمان:
- 2 تیم 4 بازیکن + 2 دروازه بان ؛ 4 بازیکن در هر تیم پشتیبانی می کند
- منطقه مشخص شده
- 2 گل
روش:
- بازی رایگان
- بازیکنان پشتیبانی 1 لمس (یا 2) دارند و ممکن است توپ را به آنها بازی نکنند
یکدیگر
- بازیکنان تغییر می کنند
گونه:
- گل پس از شوت اول بار در منطقه حمله
- گل پس از شوت اول بار دریافت اخراج
- گل از روی ضربه در نیمه خودی
بازی 15
بازی 5v5 یا 6v6 + دروازه بان
سازمان:
- 2 تیم 5 + 2 بازیکن پشتیبانی خنثی (نارنجی) و 2 دروازه بان
- منطقه مشخص شده + 2 منطقه کانال خنثی + 2 هدف
روش:
- بازی رایگان ، سعی کنید از روی سانتر گل بزنید
- اهداف از روی صلیب (2 امتیاز) ؛ از یک پیگیری متقاطع و مستقیم (3
نکته ها)؛ هدف عادی (1 امتیاز)
- بازیکنان باید قبل از عبور 4 پاس داشته باشند
گونه:
- 5v5 با حداکثر 3 لمس
- بدون بازیکن پشتیبانی ثابت. با فراخواندن توپ روی بال ها بازی کنید

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 15:14

کانالهای انرژی برای ظرفیت استقامت
ATP از طریق سنتز / ساخته می شود
سه کانال انرژی:
روند خرابی
استفاده از بسترها
اکسیژن
شکست از
گلوکز / کربوهیدرات ها

یووین
(قندها)
غنی از انرژی برای
عضله انفجاری
انقباض به طور خلاصه
انفجار
ATP
اکسیداتیو
کانال
گلیکولیت
کانال
ATP -
کانال PC
- سیستم برای
حداکثر سرعت، بیشینه سرعت
و قدرت-سرعت
(قدرت)
- کامپیوتر (فسفوکراتین)
- ATP (آدنوزین سه
فسفات)
- سیستم
برای بالا استفاده می شود
سرعت و حداکثر سرعت هوازی
(MAS) و برای ذهنی
استحکام - قدرت
- گلوکز (گلیکوژن)
- اسید لاکتیک +
ATP
- بهبود
سیستم
- قندها (گلوکز گلیکوژن)
- چربی ها (لیپیدها)
ATP
پروتئین های کربوهیدرات
لیپیدها
(چربی ها)
ویتامین ها و
مواد معدنی
هوازی (02)
با اکسیژن
بی هوازی
بدهی اکسیژن
لاکتیک لاکتیک
این سه سیستم انرژی کار می کنند
به طور همزمان در طول یک مسابقه ، اما
یک سیستم همیشه به سیستم تبدیل خواهد شد
سیستم غالب با توجه به
تلاش لازم است.
سوخت ، اکسیژن (O2) ، برای تولید موارد ضروری
سوخت برای متابولیسم بدن:
آدرنوزین تری فسفات (ATP)
عملکرد عضلات اتفاق می افتد
از طریق تأمین بسترهای انرژی
از منابع انرژی غذایی و یک ماده طبیعی برای مدت زمان طولانی تر نیاز است
یک منبع انرژی قابل توجه ، اکسیداتیو
کانال یک منبع ضروری انرژی است.
ATP-PC و کانالهای گلیکولیتی تشکیل می شوند
منابع اولیه انرژی در طول
دقایق ابتدایی فعالیت شدید.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 163 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 15:53

قرار دادن چنین سیستمی در جای خود بچرخد
حول دو سوال:
- تلاش های تیم باید کجا باشد
شروع به تصاحب بازیابی؟
- این تلاش ها چگونه سازماندهی می شود؟
این سیستم همچنین سه مورد اصلی را در نظر خواهد گرفت

یووین
به حساب ، یعنی:
- حامل توپ
- زمان
- فضا
85
5 / رویکرد استراتژیک
حامل توپ: بلافاصله بسته شود
بازیکن صاحب توپ ، بسته شد
گزینه های او برای بازی عمیق ، و
او را با حرکت دادن توپ در جلو متوقف کنید
پاهای اون
زمان: سرعت حمله را کاهش داده و از آن جلوگیری کنید
مخالفت از بازی طولانی ، دادن به عنوان
بسیاری از هم تیمی ها که ممکن است فرصتی برای
خود را بین توپ و توپ قرار دهند
هدف تیم
Space: تمام گزینه های بازی را خاموش کنید
توپ را در پشت دفاع قرار دهید ، خطوط را بیاورید
به هم نزدیکتر و فضای داخل را ببندید
که حریفان می توانند بازی کنند
اهداف مشترک عبارتند از:
- مخالفان را تحت فشار قرار دهید
- زمان و مکان مخالفت را انکار کنید
- برنده دوئل شوید و توپ را قطع کنید
تاکتیک های اساسی دفاعی
بازی فردی و جمعی
صرف نظر از وجود سیستم های دفاعی
تاکتیکی استفاده شده ، فردی و جمعی
بازی ثابت باقی می ماند: بازدارندگی ، کمک ، فشار دادن ،
رهگیری و مقابله کنید.
بازیکن را با توپ ببندید
کار خط دفاعی اول این است که
حامل توپ را از بازی طولانی متوقف کنید و
در عوض او را مجبور کنید که یا بازی گسترده ای انجام دهد
یا عقب اولویت ها پیشگیری است
حریفان از توپ های طولانی و بازی کردن
سریع جلو برو
فشار دادن متوالی
- متوقف کردن عمیق بازی حریفان به هر قیمت
- هر حامل توپی متوالی تحت قرار می گیرد
فشار
- پخش 1 فشار می دهد
- جلد پخش کننده 2
- پخش 3 رهگیری
- بازیکنان دیگر به سمت توپ حرکت می کنند
سمت زمین
غلط
موقعیت دفاعی بازیکن در
تیم قرمز خوب نیست زیرا او می دهد
ظالم

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت: 15:30

4. 7v7 + دروازه بان
سازمان:
- 2 تیم 7 بازیکن + 2 دروازه بان
- منطقه ای که با 3 منطقه مشخص شده است
- بازی: 2v2 و 3v3 در مناطق
روش:
- بازی با دروازه بان شروع می شود ، که توپ را به توپ می زند
وسط زمین 2v2 بازی کنید
- تیم آبی ها سعی می کنند با یک مهاجم آبی بازی کنند که سعی می کند حمله خود را از دست بدهد
نشانگر

یووین
- در صورت موفقیت ، یک هافبک می تواند به منطقه حمله صعود کند (3v3)
گونه:
- دو هافبک می توانند به منطقه حمله صعود کنند
- یک یا دو مدافع می توانند به منطقه میانی صعود کنند
1. بازی 7v7 (8v8) برای بهبود حرکت و موقعیت
سازمان:
- 2 تیم از 7 بازیکن و 4 بازیکن بی طرف که توپ را بیرون می اندازند
جعبه ها
- مناطق مشخص شده و 4 جعبه
روش (پیچ A):
- بازی رایگان یا لمس محدود مجاز است (2 تا 3). بازیکنانی که دراز می کشند
دور از توپ به 1 یا 2 لمس محدود می شود
- سعی کنید توپ را حفظ کنید ، بازی را تغییر دهید و با اخراج بازی کنید
بازیکنان
- اگر کمک ارائه شده توسط بازیکن اخراج موفقیت آمیز باشد ، 1 امتیاز است
به تیم اعطا می شود
نوع (پیچ B):
- یک تیم فقط با 2 بازیکن اخراج شده بازی می کند
- با بازیکنان بیکار حرکت کنید
- بازی به صورت بالا اما در یک منطقه کوچکتر

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 16:08

آموزش نحوه کنترل و استفاده از توپ
پایه و اساس توسعه را تشکیل می دهد
تکنیک. بنابراین ، سیستم ها و ابزارها
قرار دادن در اختیار بازیکن جوان خواهد بود
فاکتورهای مهمی برای پیشرفت طولانی مدت باشند.
بنابراین شروع به کار ضروری است
روی تکنیک فردی با بازیکنان جوان
در اسرع وقت.

یووین
با این حال ، همه اینها کاملاً فنی است
عناصر به صورت جداگانه انجام نمی شوند - مانند
بازیکنان جوان باید سریع استفاده را یاد بگیرند
آنها را درون یک بازی. فوتبال کوچک
بازی ها می توانند یک راه خوب برای سریع باشند
این مهارت اساسی را کسب کنید.
البته اگر بازیکن هم خوب باشد
وضعیت جسمی ، او احساس راحتی خواهد کرد
از نظر حرکات داخل زمین ،
و بنابراین تکنیک یکنواخت خواهد شد
عنصر مهم تر برای موفقیت.
راه های تشویق توسعه
تشویق ابتکار عمل ، خطرپذیری و
دریبل زدن از سنین پایین آماده می شود
بازیکنان با استعداد برای ایجاد تفاوت
بعداً چون در پایان روز ، در
در اکثر موارد ، این فردی است که
روند یک مسابقه را تغییر می دهد.
فوتبال آینده سریعتر طلب می کند
و حرکات فنی سریعتر در کمتر است
مکان و زمان
ارزش دارد که وقت خود را صرف یادگیری کنید
حرکات فنی درست تا سن
از 20 به عنوان پیشرفت قابل مشاهده است و بنابراین
دلگرم کننده

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 18:45

سیستم 4-4-2 که توسط 9 نفر استفاده شد
تیم ها در آخرین FIFA U-17 World
جام ، می تواند تغییرات مختلفی را با یک ارائه دهد
شکل گیری الماس شکل در خط میانی ،
یا مسطح با دو هافبک دفاعی و
دو هافبک وسط که به خط بازگشت
بسته به شرایط باز کردن مرکز
فضای خالی برای جلو آمدن مدافعان راست.

یووین
یک سیستم 4-3-3 با سیستم دفاع مرکزی
هافبک مقابل دفاع چهار نفره ،
دو خوب از جناحین پشتیبانی می شود
رهگذران وقتی مالکیت از دست می رود ،
وینگرها به سه هافبک پیوستند و
بنابراین یک بلوک دفاعی جمع و جور تشکیل می دهد
نه بازیکن که هدفشان جلوگیری از این کار است
حریف از ایجاد حمله.
سیستم دیگر مورد علاقه مربیان 4-2-
3-1 هشت تیم این سیستم را در دانشگاه اتخاذ کردند
آخرین جام جهانی FIFA U-17 ، زیرا چندین دوره مختلف را ارائه می دهد
انواع:
- یک خط حمله از سه بازیکن قرار داده شده است
پشت یک مهاجم
- از جناحین ، دو بازیکن پهن می توانند
تبدیل به وینگرها برای تشکیل خط
سه با مهاجم ، و گاهی اوقات
حرکت رو به جلو برای همپوشانی و
داخل اجرا می شود
- انعطاف پذیری بیشتر برای انتقال به 4-1-4-1 ،
یک شکل گیری 4-2-4 یا حتی 2-3-1-4 در یک
وضعیت حمله شدید
حملات بسیار متنوع هستند ، مشخص شده توسط
جایگزینی های متعدد یا حتی تغییراتی در
سیستم ، از دفاع 5-2-3 به دفاع تغییر می کند
3-2-5 در حمله ، از 4-2-3-1 در دفاع
به حمله 3-4-3 ، از حمله 4-1-4-1 در
دفاع به حمله 4-1-2-3 در حمله و غیره

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 21:48

عملکردهای مرتبط بر این اساس ،
روش های آموزش می توانند به طور سیستماتیک متفاوت باشند
در طول رشد ورزشکاران.

یووین
شواهد نشان می دهد حجم بیشتری از مترقی است
بارهای سنگین تر (> 80٪ 1RM) در ابتدای سال
شغل ، در صورت وجود ورزشکاران جوان در حال توسعه ، یا در طی مراحل فصلی به صورت حرفه ای
تیم ها سپس ، تأکید به تدریج به منتقل می شود
حجم بیشتری از بارهای سبک تر (بارهای با هدف
حداکثر توانایی مکانیکی وابسته به ضربه مانند RFD و قدرت) و حرکات انفجاری بیشتر با کاهش کلی
حجم آموزش به سمت مراحل بعدی رشد یا در دوره های بسیار فشرده فصلی. مانند
قانون کلی ، هدف نهایی یک ایده آل
رویکرد باید به طور موثر بهبود بخشد
روابط نیرو / سرعت و قدرت / سرعت
[35] بنابراین سازگاری های عصبی عضلانی بهینه می شود.
جدول 36.3 مراحل اصلی مورد بررسی را شرح می دهد
یک توسعه قدرت مناسب
با اصول آموزش و رهنمودهای روش شناختی مرتبط با آنها
اهداف.
36.4.2 ویژگی آموزش: نیرو
فرضیه برداری
فرضیه بردار نیرو [35] و اصل ویژگی حرکتی بین عملکردی
وظایف و فعالیتهای بدنی انجام شده باید باشد
هنگام مداخله به دقت مورد توجه قرار بگیر

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 18:44

نمایشنامه ها یا مجموعه های ورود زود هنگام توهین آمیز است.

آمادگی به سطح رشد ، بلوغ و رشد کودک گفته می شود که او را قادر به انجام وظایف و پاسخگویی به خواسته ها از طریق آموزش و رقابت می کندآمادگی و دوره های حساس آموزش برای رشد و نمو ورزشکاران جوان نیز به عنوان زمان صحیح برنامه ریزی برخی از محرک ها برای دستیابی به سازگاری مطلوب با توجه به مهارت های حرکتی ، قدرت عضلانی و یا هوازی شناخته می شود.

یووین

دوره های حساس رشد به نکاتی در ایجاد یک رفتار خاص اشاره دارد که تجربه یا آموزش تأثیر بهینه بر رشد داردهمان تجربه ای که در زمان های زودتر یا دیرتر ارائه می شود ، تأثیری در کسب مهارت بعدی ندارد یا آن را عقب می اندازد.

کشش استاتیک شامل کشش عضله است

(یا گروهی از عضلات) تا دورترین نقطه خود و سپس حفظ یا نگه داشتن آن موقعیت ، در حالی که کشش منفعل شامل یک فرد آرام است که آرام است (منفعل) در حالی که برخی از نیروهای خارجی (یا یک فرد یا یک دستگاه) مفصل را از طریق دامنه خود وارد می کند حرکت

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 121 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 2:30

منارک اولین دوره قاعدگی یک فرد است.

فشار بیش از حد به معنای تأکید بیش از حد بر فشارهای جسمی یا عاطفی بیش از حد است.

سرعت اوج قله (PHV) حداکثر سرعت رشد قد در طول جهش استسن حداکثر سرعت رشد را سن PHV می نامند.

دوره بندی ، مدیریت زمان است که در آموزش اعمال می شودبا گذشت زمان ، با ارائه یک برنامه آموزش منطقی که به هر مرحله از رشد احترام می گذارد ، پیشرفت هر کودک را بهینه می کند.

یووین

سواد بدنی به تسلط بر مهارت های حرکتی اساسی و مهارت های بنیادی ورزشی اشاره دارد.

کشش PNF (یا تسهیل عضلانی بصورت اختصاصی) یکی از م mostثرترین اشکال آموزش افزایش پرواز برای افزایش دامنه حرکت استمعمولاً منقبض شدن عضلات به صورت همسان به مدت 20 ثانیه استسپس عضله قبل از اعمال کشش جدید روی عضله شل می شود.

رشد پس از زایمان معمولاً ، گرچه گاهی خودسرانه ، به 3 یا 4 دوره سنی ، از جمله نوزادی ، کودکی ، نوجوانی و بلوغ تقسیم می شود.

بلوغ به نقطه ای گفته می شود که در آن فرد از نظر جنسی بالغ شده و قادر به تولید مثل است.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 144 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 2:28

دوران کودکی به طور معمول پایان نوزادی - اولین تولد - تا آغاز بلوغ را طی می کند و با پیشرفت نسبتاً ثابت در رشد و بلوغ و پیشرفت سریع در رشد عصبی عضلانی یا حرکتی مشخص می شوداین اغلب به اوایل کودکی تقسیم می شود ، که شامل کودکان پیش دبستانی 1 تا 5 سال و اواخر کودکی است که شامل کودکان در دوره ابتدایی ، از 6 سالگی تا ابتدای بلوغ است.

یووین

سن تقویمی "تعداد سالها و روزهای سپری شده از زمان تولد" استرشد ، رشد و بلوغ در یک چارچوب زمانی عمل می کند که سن تقویمی کودک استکودکان در همان سن تقویمی می توانند چندین سال در سطح بلوغ بیولوژیکی متفاوت باشندماهیت یکپارچه رشد و بلوغ با تعامل ژن ها ، هورمون ها ، مواد مغذی و محیط های جسمی و روانی - اجتماعی که فرد در آن زندگی می کند ، حاصل می شوداین تعامل پیچیده رشد ، بلوغ عصبی عضلانی ، بلوغ جنسی و دگردیسی جسمی عمومی کودک را در طی 2 دهه اول زندگی تنظیم می کند.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 125 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 2:23

سن آموزش عمومی به تعداد سالهای آموزش ، نمونه برداری از ورزشهای مختلف اشاره دارد.

Sport-Specifi c Age Training به چند سال از زمانی که یک ورزشکار تصمیم گرفت در یک ورزش خاص تخصص داشته باشد اشاره دارد.

یووین

ظرفیت های جانبی به دانش و تجربه یک ورزشکار اطلاق می شود و شامل روش های گرم کردن و خنک کردن ، کشش ، تغذیه ، آبرسانی ، استراحت ، بهبودی ، ترمیم ، بازسازی ، آماده سازی فلز و کاهش و اوج است.

هرچه افراد ورزشکار آگاهی بیشتری در مورد این عوامل آموزشی و عملکردی داشته باشند ، می توانند سطح تمرینات و عملکرد خود را افزایش دهندهنگامی که ورزشکاران به پتانسیل ژنتیکی خود می رسند و از نظر فیزیولوژیکی دیگر نمی توانند پیشرفت کنند ، می توان با استفاده از ظرفیت های جانبی به طور کامل عملکرد را بهبود بخشید.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 136 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 2:21

سن

منظور از توسعه "رابطه متقابل رشد و بلوغ نسبت به گذشت زمان است." مفهوم رشد نیز شامل قلمروهای اجتماعی ، عاطفی ، فکری و حرکتی کودک است.

عصر رشد به درجه بلوغ جسمی ، روحی ، شناختی و عاطفی اشاره داردسن رشد جسمی را می توان با بلوغ اسکلتی یا سن استخوان تعیین کرد و پس از آن بلوغ ذهنی ، شناختی و عاطفی ادغام شد.

عصر تقویمی به تعداد سالها و روزهای سپری شده از زمان تولد اشاره داردکودکان در همان سن تقویمی می توانند چندین سال در سطح بلوغ بیولوژیکی متفاوت باشند.

یووین

سن بیولوژیکی متغیری است که تقریباً مربوط به سن تقویمی است و با اندازه گیری سن ریخت شناسی ، اسکلت ، دندان یا جنس تعیین می شود.

سن اسکلتی به بلوغ اسکلت گفته می شود که با توجه به درجه استخوان سازی ساختار استخوان تعیین می شوداین اندازه گیری سن است که در نظر می گیرد استخوانهای داده شده تا چه اندازه به اندازه بلوغ پیشرفت کرده اند ، نه از نظر اندازه ، بلکه از نظر شکل و موقعیت نسبت به یکدیگر.

سن نسبی نیز در تصمیم گیری مربیگری نقش مهمی دارداثر سنی نسبی مشاهدات را توصیف می کند که تعداد بیشتری از مجریانی که در اوایل سال های انتخاب متولد شده اند در تیم های نخبه رده های پایه و ارشد بیش از آنچه بر اساس نرخ زاد و ولد انتظار می رود ، بیش از حد نمایان هستنداین بدان معنی است که کودکی که در اول ژانویه متولد شده است ممکن است در همان برنامه هایی که کودک در 31 دسامبر همان سال متولد شده شرکت کند - هرچند که یکی تقریباً یک سال بزرگتر از دیگری استبه خوبی مستند شده است که سن نسبی دارای یک مزیت بزرگ در انتخاب ورزشی استتاریخ قطع گروه سنی برای ورود به ورزش سازمان یافته جوانان 1 آگوست در ورزش مدارس انگلیسی و 1 ژانویه در هاکی روی یخ کانادا استدر بسیاری از ورزشهای مختلف تأثیر سنی نسبی کاملاً واضح است.

قوانین بازی فوتبال...
ما را در سایت قوانین بازی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : یووین, نویسنده : ناشناس uwin05 بازدید : 105 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 2:19